Zwerfvuil opruimen

• 17 januari 2019

Bovenstaand de opbrengst aan zwerfvuil langs de N271 van oktober, ingezameld door bridgeclub Brica

Ook dit jaar gaan een aantal verenigingen het zwerfvuil opruimen in Arcen. Elke deelnemende vereniging heeft een of meerdere straten toegewezen gekregen. Een aantal keren per jaar lopen ze de route. Begonnen wordt in maart. De benodigdheden, zoals vuilniszakken, handschoenen en grijpstokken worden ter beschikking gesteld door de gemeente Venlo. Aan het einde van het jaar krijgen de verenigingen het overeengekomen bedrag uitbetaald. Een mooie aanvulling van de kas!

Indien er plekken vrij komen, kunnen deze worden opgevuld door andere verenigingen. Bij interesse graag een mail sturen naar: info@dedorpsraadarcen.nl