Dag van de Mantelzorg 2018 in Venlo

• 31 augustus 2018

Dag van de Mantelzorg 2018 in Venlo

Verras en verwen een mantelzorger!
Mantelzorgers staan klaar voor een naaste. Dat vinden ze vanzelfsprekend, maar daardoor hebben ze soms geen of weinig tijd voor zichzelf.
En om hulp vragen is niet altijd makkelijk. Het mooiste dat u ze kunt geven is een beetje van uw tijd.
Een goed gesprek, een kop koffie, een lekkere maaltijd koken of een uurtje de zorgtaken overnemen.
Wilt u laten zien dat u ziet wat ze doen en dat u dat waardeert? Vul dan de tegoedbonnen voor een lekkere maaltijd,
een auto met chauffeur of iets anders leuks in. En vraag direct ook een bloemetje aan voor mantelzorgers woonachtig in de gemeente Venlo

Vanaf september zijn deze kaartjes in de gemeente Venlo verkrijgbaar bij het Huizen van de wijk, apotheek, huisartspraktijken en bibliotheek.
Vul dit kaartje in en stuur het op, dan zorgt Mantelzorgondersteuning Venlo en vele vrijwilligers voor de rest.
Deze actie wordt georganiseerd door het Steunpunt Mantelzorg Venlo en gesteund door de gemeente Venlo.

Met dank aan alle vrijwilligers die het bloemetje bij de mantelzorger thuis bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Yvonne van de Mortel – van Venrooij| mantelzorgondersteuning en vrijwilligerszorg Venlo |Proteion Welzijn
Postbus 4080, 6080 AB HAELEN | Heythuyserweg 21, 6085 NH HORN

T 0475 ‑ 453033 | M 06 117 119 27
E yvonnevandemortel@proteion.nl | I www.proteion.nl | FB www.facebook.com/mantelzorg.venlo

Bereikbaar op maandag t/m donderdag.