Zwerfvuil opruimen in Arcen

• 17 september 2020

Ook dit jaar hebben een aantal verenigingen het zwerfvuil in Arcen opgeruimd. Door Corona gebeurde dit met minder mensen i.v.m. het houden van de 1,5 mtr. afstand. Een aantal mensen hebben gewoon het hele jaar door opgeruimd.

De bedragen die zijn afgesproken worden in oktober overgemaakt naar de desbetreffende verenigingen. Iedere club kan wel een extra centje gebruiken nu er voor het komende jaar zoveel bezuinigingen zijn aangekondigd.

Als de gemeente volgend jaar weer een financiële vergoeding ter beschikking stelt, zullen we de handen weer uit de mouwen steken en het zwerfvuil gaan opruimen. De verenigingen hebben al aangegeven dit te blijven doen.

Arcen schoon heel gewoon. Als ieder zijn eigen troep meeneemt of in bakken achterlaat zou dit al een hele vooruitgang zijn. We blijven hopen…….

Allen die hebben meegeholpen heel erg bedankt en misschien tot volgend jaar.