Zwerfvuil opruimen

• 24 maart 2019

Er zijn al weer een aantal verenigingen begonnen met het opruimen van zwerfvuil. De Gemengde Zangvereniging heeft op 20 maart j.l. de parkeerplaats op de Schans en het tegenoverliggende stuk langs de speelplaats bij de kinderopvang en de school schoongemaakt. Volleybalvereniging AV Flash heeft haar ronde afgelopen zaterdag gelopen en de bridgeclub Brica begint op 8 april a.s.

Fijn dat we dit weer met z’n allen oppakken en ons mooie Arcen daardoor schoon houden. Graag wil ik hier nog een beroep doen op de hondenbezitters  die vergeten een plastic zakje mee te nemen bij het uitlaten van hun hond. Het zou heel fijn zijn als iedereen die z’n hond uitlaat, ook de poep opruimt. Hondendrollen her en der is zeker geen fraai gezicht, maar ook absoluut niet nodig. Samen kunnen wij in Arcen bijna alles en zeker geen rotzooi achterlaten in de natuur………..