Werkgroep verbinding komt weer tot leven

• 11 maart 2020

Een van de goede voornemens van de dorpsraad voor 2020 was het weer opstarten van de werkgroep verbinding. Dit gaat op donderdag 19 maart gebeuren om 19.30 uur in MFA de Schans. De oud leden van de werkgroep hebben allemaal een uitnodiging gehad maar er kunnen natuurlijk ook anderen meedoen. Iedereen is welkom! Laat wel even via info@dedorpsraadarcen.nl weten dat je komt.

In het verleden heeft de werkgroep allerlei initiatieven opgestart waarna ze uit zichzelf verder werden ontwikkeld. Het taalcafé was hier een uitgesproken voorbeeld van. We kunnen nu aan allerlei zaken denken. Voedselbank, iets voor ouderen in de avond, boodschappenhulp, iets met het speelpark en verschillende andere zaken. Wil je meedenken? Kom dan naar de bijeenkomst!