Open inloop zoekt vrijwilligers

• 17 juni 2017

De open inloop is gevestigd in MFA “de Schans” en je treft er Arcenaren, vrijwilligers en professionals. Zoals de naam al zegt kun je binnenlopen voor een kop koffie, om te kaarten, te schilderen of een praatje te maken als je dat leuk vindt. Er is altijd wel iets te doen. De open inloop is op zoek naar vrijwilligers uit Arcen om een handje te helpen. Dat kan zijn om de koffie te verzorgen en een praatje te maken, te helpen met de kookclub, prijzen te kopen voor het kienen of het af en toe organiseren van activiteiten door het jaar heen. Er zijn heel veel tijden en mogelijkheden, ook als je je niet wilt vastleggen op een bepaalde dag. Heb je interesse? Bel dan Eefke Lommen van de open inloop op 06-52637912 of laat een bericht achter. Een vitaal Arcen maken we samen!