Dank voor de opkomst

• 30 maart 2018

Afgelopen donderdag was er in MFA de Schans een bijeenkomst van de stichting bewoners aan de Maas en de dorpsraad over de dijkversterking. De opkomst was groot waarvoor dank! We zijn beland in de eerste stap van het formele proces. Er was nog niet heel veel concreets te melden maar het wordt wel steeds tastbaarder. Han Soethoudt heeft een presentatie gegeven over zijn rapport Benodigde Dijkhoogte Arcen waar hij zeer veel tijd in heeft gestoken. Dit rapport zal binnenkort op deze website verschijnen. Er was ook nog input van de aanwezigen op zaken die aangevuld kunnen worden in de NRD. Wat er nu niet in komt wordt ook niet meer mee genomen! Er is voor een ieder tijd tot 11 april om een zienswijze (bezwaar/aanvulling) in te dienen bij de provincie. Hoe dit moet staat in een eerder bericht. De dorpsraad en de stichting zullen gezamenlijk een zienswijze indienen welke t.z.t. op deze website zal verschijnen.

De presentatie die deze avond gegeven werd vindt u  hier.