Achterstallig werk?

Onderstaande mail kregen we afgelopen donderdag (28-06-2018) binnen van de gemeente. Ligt er zo veel achterstallig werk bij de gemeente?

Geachte heer/mevrouw ,

U heeft op 13-4-2017 een melding bij de gemeente Venlo gedaan over de openbare ruimte, met als onderwerp: onderhoud gebouwen/kunst. Met deze e-mail informeren wij u over de afhandeling van uw melding.

Voor uw melding staat normaal gesproken een afhandeltermijn van 10 werkdag(en). Vanwege onderstaande reden kan uw melding niet binnen deze termijn afgehandeld worden. Uiterlijk 27-4-2017 handelen wij uw melding af.
Toelichting: .

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben over deze melding, dan kunt u uw vraag mailen naar info@venlo.nl onder vermelding van uw zaaknummer 1135xx.

Met vriendelijke groet,
Gemeente Venlo
Klant Contact Centrum

Geef een reactie